מידול 3D

לראות את השטח מלמעלה, לבנות מודלים תלת מימדיים, לשתף מידע במהירות –  עם הרחפנים של Palmrobotix תוכלו לנהל את הפרוייקטים שלכם בצורה נוחה מתמיד שתאפשר לכם להישאר עם היד על הדופק, לקבל החלטות טובות יותר ולנהל פרוייקטים ביעילות חסרת תקדים. הרחפנים מצויידים במצלמות ברזולוציה גבוהה המתעדות בדיוק גבוה את השטח ב-360 מעלות וכן במצלמות אינפרה-אדום ייחודיות. באמצעות שימוש בתוכנה ייעודית, המידע שנאסף על ידי הרחפנים מעובד במהירות כדי לבנות מודל תלת מימדי של האזור, סימולציה מדוייקת שמאפשרת לקבל החלטות מרחוק ולדעת מה קורה בכל פינה באתר לכל אורך התהליך.

מייעלים פרוייקטי בנייה ותשתיות

בין אם מדובר באתרי בנייה ענקיים לפריסת תשתיות בשטחים פתוחים ובין אם מדובר באתרי בניית בניינים במרחבים אורבניים, הרחפנים שלנו יעבדו במהירות את המידע הויזואלי שהם אוספים לכדי מודלים תלת מימדיים מקיפים. בעזרת אותם המודלים תוכלו למדוד נתונים, לנתח אותם, ולשתף מידע על התקדמות הפרוייקט עם אנשים בכל רחבי העולם. 

לחסוך בעלות בלי להתפשר על העלות

הרחפנים שלנו יאפשרו לכם לפעול מהר יותר, טוב יותר וחכם יותר – כל זה בעלות נמוכה בהרבה מאשר שיטות אחרות. למה דווקא הרחפנים של Palmrobotix?

  • עמידות גבוהה – הרחפני שלנו עשויים מחומרי גלם קלים, איכותיים וחזקים שעמידים בפני רוחות, גשמים וחום גבוה.
  • עלות נמוכה – לכל אורך הליך התכנון, הקפדנו לבחור בחומרים שמספקים את התמורה הטובה ביותר למחיר. התוצאה היא רחפן ברמה הגבוהה ביותר ובמחיר תחרותי.
  • דגמים בגדלים שונים – לכל עסק יש הצרכים שלו, ובגלל זה אנחנו דואגים לייצר מגוון רחב של דגמים שמתאימים ליישומים שונים.
  • משך טיסה ארוך – הרחפנים שלנו מתוכננים בצורה כזו שהם דורשים מינימום אנרגיה, מה שמאפשר להם לטוס במשך כמה שעות ברציפות.
  • תוכנות מתקדמות – הרחפנים שלנו עובדים יחד עם מערכות המידול המובילות בשוק ומבטיחות זמני עיבוד קצרים ותוצרים מוגמרים חסרי פשרות.
  • מותאמים לתעשייה – רחפני מידול התלת מימד של Palmrobotix נוצרו במיוחד עבור תעשיית הבנייה תוך כדי מחשבה על האתגרים מולם אתם עומדים בשטח.

אל תישארו מאחור, היו אלו שמובילים את התעשייה. הרחפנים שלנו הם בדיוק מה שאתם צריכים כדי לקחת את הפרוייקטים שלכם רמה אחת קדימה.

 מעוניינים בשירות שלנו? דברו איתנו!