רחפני אינפרא אדום

באמצעות שימוש במצלמות אינפרה-אדום ומערכות טכנולוגיית מתקדמות, הרחפנים שלנו מאפשרים לכם להיות מעודכנים לגבי מצבם של אזורים שונים כמו אתרי בנייה ושדות חקלאיים ולזהות בעיות הרבה לפני שהן עולות לפני השטח וגורמות לנזקים.מצלמות האינפרה-אדום שמותקנות על גבי הרחפן אוספות מידע עדכני ונתונים מדוייקים על האזור ומעבירות אותם לתוכנה ייעודית שממפה וממדלת את האזור. המערכת מנתחת את המידע ומזהה בעיות שונות, גם כאלו שלא הייתם יכולים לזהות במו עיניכם.

אילו בעיות הרחפנים שלנו יכולים לזהות?

היתרון הייחודי שיש לרחפנים שלנו על פני בקרה אנושית הוא שהם מזהים בעיות שקשה לנו לזהות במו עינינו כמו:

  • מזיקים בעצים וחלקות חקלאיות
  • תת-השקייה
  • השקיית יתר
  • נזילות בתשתיות מים וביוב
  • פיצוצים בצינורות מים

לא פעם, הבעיות האלו מתגלות רק אחרי שנזק רב כבר נעשה. הרחפנים שלנו מאפשרים לכם לזהות את הבעיות האלו כבר בשלבים המוקדמים ולטפל בהן לפני שהן גורמות לנזק משמעותי. היכולת הזו שווה לכם המון – היא חוסכת משאבים יקרים כמו כוח אדם, זמן וכסף.

זיהוי מדוייק שמאפשר טיפול ממוקד

גם אם ראינו מים במקום שהם לא אמורים להיות באתר הבנייה שלנו, או שמנו לב למזיקים בכמה מהעצים בשדה שלנו – זה לא אומר שאנחנו יכולים לרוץ ולטפל בבעיה. לפני שזה יקרה, אנחנו צריכים להבין מה מקור הבעיה. הרחפנים שלנו מאפשרים לאפיין את הבעיה איתה צריך להתמודד באופן מדוייק, מה שמאפשר לטפל בה בצורה יעילה וממוקדת.

בעזרת מצלמות האינפרה-אדום שעל הרחפנים, המערכת מציגה לנו אילו עצים נגועים במזיקים, את מקור הדליפה באתר הבנייה או את המקום שבו הצינור התפוצץ בשדה. 

עלות נמוכה ואיכות גבוהה

הרחפנים של Palmrobotix עשויים מחומרים קלים ועמידים כמו עץ מייפל תעופתי. חומרים אלו מספקים לרחפנים עמידות גבוהה בפני נזקי מזג אוויר, למנוע הפרעות תדרים והעברות חשמל וגם להנות ממוצר ברמה גבוהה בעלות נמוכה משל אלטרנטיבות אחרות שקיימות בשוק.

בנוסף, הרחפנים שלנו נוחים וקלים לתפעול. כדי להפעיל את הרחפנים שלנו כל מה שצריך הוא רישיון הפעלת רחפן שדורש קורס של שלוש שעות ומעבר מבחן תיאורטי.

 מעוניינים בשירות שלנו? דברו איתנו!