רחפני ריסוס

ב-Palmrobotix, פיתחנו מערכות רחף רובוטיות מתקדמות ייחודיות שמאפשרות לבצע ריסוס למטרות שונות בצורה האפקטיבית והחסכונית ביותר. בין אם מדובר בריסוס של חומרי הדברה בשדות חקלאיים ובין אם מדובר בחיטוי של אזורים מזוהמים, לא רק שהרחפנים שלנו יעשו את העבודה הקשה בשבילכם, הם גם יעשו את זה בצורה מדוייקת ואיכותית יותר.

מה היתרונות של הרחפנים שלנו?

הרחפנים שלנו הם “לא עוד מוצר בשוק”. הטכנולוגיה המתקדמת שבנינו מספקת יתרונות משמעותיים ביחס לשיטות ריסוס מסורתיות:

  • חסכון בזמן וכוח אדם – הרחפנים טסים ומבצעים את הריסוס באופן עצמאי.
  • חיסכון בעלויות חומרים – הרחפנים מרססים את כמות החומר המדוייקת בהתאם לרמת הזיהום.
  • רחפנים משתלמים ועמידים – הרחפנים עשויים מחומרים קלים שעמידים בפני גשמים וחום גבוה.
  • משך טיסה ארוך – משך הטיסה של הרחפנים הוא כ-4 שעות.
  • רחפנים שתוכננו לריסוס – הרחפנים מבצעים איזון אוטומטי בהתאם לכמות החומר שהם נושאים ולתנאי מזג האוויר.

בנוסף, אנחנו מספקים מגוון רחב של דגמים בגדלים שונים, בהתאם לצרכים שלכם.
המטרה שלנו הייתה ליצור רחפני ריסוס ורסטיליים, יעילים וחכמים שדורשים מינימום התעסקות שחוסכים כסף, זמן ועבודה קשה – וזה בדיוק מה שעשינו.

איך זה עובד?

הרחפנים שפיתחנו ב-Palmrobotix מצויידים במצלמות אינפרה-אדום ומצלמות ברזולוציה גבוהה הסורקות את האוזר ב-360 מעלות. מצלמות אלו מתממשקות עם תוכנות ייעודיות שמאפשרות לרחפנים ליצור מודל תלת מימדי של האזור ולמפות אותו. המערכת מאתרת את האזורים המזוהמים או הנגועים ומתכננת לפיה תוכנית ריסוס ממוקד שמותאמת לרמת הזיהום של כל אזור.

לאחר מכן, הרחפנים מבצעים את תכנית הריסוס באופן אוטונומי לחלוטין – הם טסים בעצמם למוקדי הזיהום, מחשבים את רמת הזיהום בכל מוקד, ועל ידי שימוש במערכות ריסוס חשמליות, מרססים את האזור המזוהם או את העץ הנגוע בכמות החומר המדוייקת.

הריסוס מתבצע באופן ממוקד וממרחק של 20 סנטימטר, מה שמאפשר לא לפגוע באזורים סמוכים וכן לחסוך עלויות של חומרים המתבזבזים על ריסוס לא מדוייק. 

 מעוניינים בשירות שלנו? דברו איתנו!